Thursday, March 29, 2012

SemiNar MaQasid QiRaat

ok, Minggu Lepas aku sangat-sangat sibuk
dan sentiasa menyibukkan diri ikut program-program yang bukan sebenarnya program Jabatan Aku..
program ni aku ikut memandangkan kawan BAEK aku yang ajak,
tengok tajuk pon tak da la xda kaitan langsung, kan kan kan ?
sebagai muslim, aku masih ada hubungan jugak dengan tajuk program nih, so aku pegi laaaa...


apa sebab sebenarnya aku teringin nak pergi program ni ? biar aku nyatakan kat sini :


  1. sebab program ni Program Qiraat yang sekaligus membantu subjek Qiraat aku sem nih.
  2. sebab program ni berlangsung kat singapore ! waaaa...singapore tu, aku pon xpernah jejak kan kaki lagi
  3. bayar hanya RM 150 jer, jer ?  itu pon sudah sangat banyak ok !
  4. aku naek bas UKM (blh dipercayai ) ~ aku takot sebenarnya nak naik bas kat semenanjung nih, mgkin sebab mak aku slalu dengar berita yang tak baek tentang bas-bas kat sini, so, aku pon ikot la nasihat mak ~ syg mak !
cukup jak la tiga reason aku nak pergi program ni, yang lain tu boleh buat kesimpulan sendiri yerr.. ^_^
aku pergi program ni 23hb March 2012, baru jer seminggu yang lepas..pengalaman kat sana memang tak boleh nak lupa.. seriously ! 

aku yang tak tahu apa-apa pasal Qiraat ni pun dah tahu sikit-sikit, oklah tu kan ? daripada xda... ada jugak input yang aku bawa balik Malaysia..hee


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h