Saturday, February 25, 2012

Bagaimana Meluahkan Rasa Chenta !

ok, ni bukan tajuk entri aku sebenarnya, tapi tajuk ceramah untuk minggu depan..
plan-plan memang mahu pergi tambahkan lagi ilmu TENTANG CHENTA sedia ada,
kalau diteliti dan diperhati, kebanyakan ceramah sekarang ni asyik mengupas soal cinta sahaja,
chenta remaja, aku terima nikahnya, dan sebagainya. mungkin sekarang ni bila dah berjaya masuk universiti semua orang sibuk fikir tentang cinta jadi sebab tu la banyak ceramah tentang cinta ni..

yang aku tahu, panelnya seorang novelis islam, nampak menarik juga tapi aku harap tak banyak kata-kata berbunga-bunga nanti yang dilontarkan, biar penyampaian diskusi ni santai asalkan maksud sebenar diskusi ni masuk ke lubuk sanubari untuk setia kepada bakal suamiku..hehe ( berangan kejap )

tempat : seperti biasa di Masjid Universiti
tarikh : 8 mac 2012
masa : 9-11pm


p/s : teringat nazar aku xmau couple2 lagi  masa hampir crush dlm kpal balik ke kuala lumpur, mungkin ini petunjuk untuk aku setia tumpah kan kasih hanya kpd bakal suami.. :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h