Thursday, March 29, 2012

Kelas Bahasa Korea 한국

sem ni aku dah mula berjinak-jinak belajar bahasa korea,
daripada aku watch crita korea jer lepas tu terpaksa menunggu orang update eng subtitle, lebih baik aku amik trus..

dulu - dulu aku tau perkataan ni jer..

sarangheo
saranghamnida

aish...besala, budak kecik-kecik ni ingat pasal cintan cintun jerr..hehe
tapi bila dah belajar, banyak benda yang aku dah tahu

*tahu membaca
* tahu mengeja
* tahu sebut

dan banyak lagi la, kiranya, lepas amik bahasa ni aku dah boleh paham cikit-cikit bahasa yang digunakan dalam criter korea... fuyyyooo ! Daebak !

kalau nak belajar korea, nanti aku ajar dalam entri akan datang yer..
cuma perkara yang tak bestnya ialah bila aku terpaksa drop subjek ni lepas enam minggu aku dah join kelas ni...
tak rasa aku sangat marah ka ? geram bercampur baur dengan sedih nih, pasrah, redha jak la..
aku terpaksa drop sebab lectre uu antarabangsa aku dah clash dengan subjek korea,
aku terpaksa pilih antara dua ! ~ teringat lagu Farah ngan adam ~ tak tahu antara dua..
finnally aku drop korea...

dengan rasa sedih dan pilu, aku amik bantal, tutup muka, kepala dan telinga then..
hanya kedengaran satu bunyi sahaja Zzzzzz...hehe

dah-dah, aku ngantuk nih, nak tidorrr....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h