Friday, September 23, 2011

kawan hanya ada bila senang?

bila aku senang sikit, baik hati sikit, mula la ramai kawan yang amik berat, kol selalu, tanya kabar, 
lepas tu mulalah ada yang minta tolong,
"yati, tolong aku ini"
'yati, tolong aku itu"
tolong bayarkan ini
tolong bayar kan itu

last-last bila aku dah semangat menghulurkan pertolongan
zuppp !! hilang sudah empunya diri bertuah tuh...
gembira-gembira tak bawa aku rupanya..
diketepikan, dipinggirkan... adeiii
nevr mind la kalau mau lupakan sekalipun tapi 
hutang tu beringat-ingat la sikit.. 
kalau lah aku anak sultan tadi, tak bayar pun tak apa
marah ?? taakkkk...sikit pun tak cuma terkilan, kecewa
ini yang membuatkan aku malas nak cari kawan rapat lagi.
sebab yang ada pun hanya memanfaatkan dalam sesetengah keadaan..


p/s : berhati-hati dalam memilih kawan, sekarng nih ada banyak jak musang bertopengkan arnab ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h