Sunday, September 25, 2011

aku BukAn PemBunuh

aku bukan pembunuh ? tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk !!
aku telah menjadi pembunuh secara tidak langsung
pembunuhan secara sengaja dengan serta merta dengan niat membunuh
kerana sakit hati yang amat sangat,
geram dan ketakutan yang menyebabkan bulu roma meremang !
sungguh !!

percaya atau tidak aku telah membunuh ~~

membunuh seekor SEMUT yang menggangu ktenteraman dan keselesaan bilikku
percaya atau tidak, tiap2 hari aku terpaksa berhadapan dengannya
mimpi indahku selama ini tidak lagi memberikan fantasi yang ceria
tapi seringkali digangu gugat oleh gigitan semut durjana
aduh ! sakitlah, tangan dan kaki ku yang digigit menimbulkan lebam2 comel...
comel ka? ya jaklah..

tamatnya riwayat seekor semut ... :'(

* pergilah jauh dari tembok china putihku sebelum dirimu menjadi korban lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h