Sunday, April 24, 2011

ini aku yang rajin

aku baru balik dari meetg dengan keluarga,
jalan-jalan pigi banyak tempat
bukannya kali pertama keluarga aku datang sini tapi
berkali-kali, kalaw ada duit lagi, insyaAllah akan datang lagi..

paling gembira sudah tentulah anak buah aku yang sot-sot
tapi happening gilak la..
*pigi masjid jamek- ni tempat yang akak2 dengan mak aku paling suka, ialah boleh borong tudung banyak2 bawa balik untuk kengkawan dan saudara-mara di sana
*kompleks pertama- ni pulak tempat abang ipar aku suka-boleh dapat jeans branded, sanggup tu habiskan duit semata-mata jeans..tak pa la, duitnya jugak
*genting-ingatkan mahu pigi sini tapi kami lebih prefer pigi melaka dulu, jadi melaka journey la..hehe
*KLCC- ni tempat paling mahal kami pigi, oleh kerana naik dalam group, terpaksa la bayar mahal, dalam 2rtus lebih perlu dibayar untuk naik-1st tyme aku naik kat situ, kredit untuk akak aku la..heee

banyak lagi kami round-round sampai sakit kaki bila balik hotel..
hari ni pulak, diorang dah balik-aku pun balik semula ke UKM untuk ambil next last paper
huhu..before that, ada janji dengan along mau keluar pigi makan ice cream,
janji dalam pukul 2 hari ni, so aku packing barang dulu apa yang patut untuk dibawa ke melbourne..
alhamdulillah jadi jugak kami p melbourne jumaat ni..


p/s : tidak sabar rasanya mahu tengok autumn, mudahan perubahan cuaca malaysia dan australia tidak menggagalkan perjalananku..hee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h