Wednesday, April 13, 2011

Boleh diam sikit tak ??

ok, rasanya ayat post aku kali nih ditujukan untuk siapa??
haha..first time aku dapat red warning ni, adeiii..malunya, mana nak sorok muka ni
adeiiii..adeiii..peace no war !

malam ni aku tengah study maharat, ala, macama yang aku cerita pagi td tu..
disebabkan itu, aku perlu dgr video satu nih, 
tapi oleh kerana sound video tu yg agak perlahan, aku pun dengan selamba butanya pasang speaker
alahai, speaker ni dah lama aku jadikan brg antik kat bilik, so this time la dia berguna untuk aku..
ok, dikisahkan~ tak sampai dua minit aku dengar video nih dengan speaker ( tiada la kuat mana pun )
tiba-tiba 
<< 
<< 

<< 
<< 

<< 
<< 

<< 
<< 
<< 

<<
<<
<< 

<<<<< 

pintu bilik aku diketuk ( tok-tok pintu bilik berbunyi ) heheh
budak yg ketuk pintu bilik nih aku kenal
budak yg tggl kat bawah blik aku~ 
dengan selambanya dia berkata ~ boleh diam sikit tak ? saya nak belajar ..
adeiii...adeiiii,.. dush dush dush
rasa macam mau hantuk kepala aku jak p dinding..malu, geram dan sedih tak terhingga !
ok, dah stop !
habis jak dia cakap aku pun tutup pintu dan terus guna earphones
tau tak telinga kita boleh rosak kalau suka sangat guna earphones nih?? kalau tak percaya klik kat sini
aku pun nak study jugak, bukannya sengaja pon mau pasang kuat-kuat..
lagipun bukanlah kuat sangat ! ( xmau mengaku salah lagi ) hehe..
kalau aku menyanyi ka, melalak atau berdansa tadi tidak apa juga kn ditegur?? hehe..
apa-apa pun tanx la tegur..
bagus la, jadi mansukh jugak rasa marah budak tu tdi dengan aku..eheh..tu jak la untuk malam ni, aku nak sambung study yerr..
p/s : lain kali pastikan bila pasang speaker tu 1000 meter jauh dari kediaman orang lain..hehe :)

2 comments:

Anonymous said...

Bagouss~ anda belajar sesuatu yg baru. hak3

Berani jgk budak tu pi naik ketuk blik mu. huhu

Unknown said...

haha..ntah la, mgkin dah lama dia sakit ati ngan aku kali ya, sbb sblum ni aku slalu skippg di blik..tu lg la wat sakit ati kn?? haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h