Wednesday, April 27, 2011

diri kita sifat kita

kebosanan membaca buku untuk exam petang ni, take a break sekejap
untuk online facebook~buku jugak kan? kan? kan?
khusyuk aku melihat gambar-gambar di wall kawan aku,
terdetik di hati untuk mencuba kajian dr Fadhilah Kamsah mengenai 
ciri - ciri seseorang mengikut bulan kelahiran
betul ka atau tidak kajiannya terhadap bulan aku..hee

so, ini la hasilnya..

boleh dikatakan 90% betul
mungkin kajian yang mendalam oleh dr fadhilah dengan bulan kelahiran nih,
agaknya berapa lama lah masa yang dia ambil untuk siapkan hasil kajian..
yang paling bertepatan dengan sifat aku dalam kajian ni kajian no 6
"sangat sensitif yang tidak diketahui"
sekarang nih aku mudah sangat sensitif terhadap banyak benda tapi
semua tu tak pernah diluahkan, hanya terpendam dalam hati : reasonnya ? sebab aku malas nak fikir
SESAK fikiran aku jadinya nanti...
yang paling tak tepat pula kajian no 1
mungkin disebabkan aku bongsu, jadi jarang mau bertolak ansur dengan orang lain
tapi sekarang fikiran sedikit matang, jadi aku akan fikir dulu kesannya kalau aku tak bertolak ansur terhadap orang lain

itu jak entri aku hari nih, kalau ada sesiapa yang berminat nak cuba bulan kelahiran yang lain boleh klik DISINI..




p/s : aku terlalu memilih pasangan ? auta tu, aku menerima orang lain dengan seadanya jak, cuma si DIA sahaja yang terlalu memilih ..sob-sob :'(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h