Saturday, March 5, 2011

tak cukup sekali pandang


wahai orang-orang kampung sekalian, dengarlah apa yang mahu di omongin oleh beta..hehe ^__^

tajuk entri aku kali nih, "tak cukup sekali pandang ?? 
rasa-rasanya korang faham tak ayat aku? 
teruskan baca sehingga ke penghujung entri aku okey ..
kali nih entri aku hanya nak promote online shop, 
kiranya aku sedang melakukan kerja amal la..
bantu membantu tu amalan mulia, kan kan kan ?? <------- kredit to Faezah
aku sebenarnya dah lama bergiat dalam aktiviti jual beli secara online nih
jadi sekang tibalah masa untuk aku beralih pula
untuk promote datuk2, nenek, kakek, omah, abah, umi,along angah dan semua yang berada di luar sana untuk teruskan baca entri aku nih

sanggup baca lagi tak ??
rugi kalau tak baca, kalau tak baca mesti tak tahu apa yang aku nak promote kn, kan kan??

so teruskan baca lagi
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
ok lah 
kita teruskan kepada point yang utama
adakah anda telah lama mencari ini ??

puzzle gift
atau yang ini ??
love tee 
dengan kadar terendah ?
atau anda suka barangan seperti ini ?

"crystal heart shape"
atau ini ??

couple magic mugs
kalau  korang berminat atau berniat nak bagi gift untuk mak ayah, wedding gift atau apa sekalipun gift for any ceremony, aku cadangkan untuk korang klik kat sini
banyak lagi sebenarnya yang ditawarkan tapi sebaiknya korang lihat sendiri supaya hasilnya memuaskan hati.. aku 
hadiah yang ada kat shop nih semuanya menarik tertarik dan daaabom la..sangat-sangat sehinggakan aku pun boleh terdetik mahu turut serta..dan untuk pengetahuan lagi, setiap gift boleh design sendiri mengikut citarasa korang, mahu tambah sudu, garfu, bunga, rumah,heels semuanya ikut suka hati korang..asalkan korang bahagia..^__^
harga yang ditawarkan berpatutan dan menepati harga pasaran
jadi, apa tunggu lagi, belilah sementara stok masih ada !!!
korang juga boleh klik disini..






2 comments:

Anonymous said...

Puiyoo!! Semoga cpt kaya! hak3. Sda kaya jgn lupa aku aa..

Unknown said...

hakhak..bha, nanti kita roger-roger jak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h