Tuesday, August 9, 2011

rEport oH RepOrT

repooooooooooort.. !!!
kali nih aku nak story ckit tentang perjalanan report aku yang tak pandai siap-siap
puncanya ???

malas + MaLas + mALaS + MALAS ...

kalau perkataan di atas nih muncul dalam diri aku nescaya semua kerja tak menjadi
so, bermula malam ni aku nak ~ ~ ~ ~

Rajin + rAjIn + RaJIn + RAJIN

sebenaranya laporan aku nih dah separa + suku siap
cuma untuk bahagian prosiding jenayah aku tak habis taip lagi
sekarang nih dah jarang-jarang ,

1) on laptop
2) massage dengan orang yang massage
3) ym
4) fb

kiranya, semua benda yang berkaitan alatan elektronik , mekanik dan nik-nik nih jarang sudah mendapat sentuhan kasih sayang ku..ceh !

bila duduk rumah nih, biasala sebagai seorang wanita ( istilah untuk yang matang ni tapi aku dah matang ka? )
kenalah mengubah diri sebagai seorang wanita ayu laa

kemas rumahu
cuci kain
cuci piring
mop lantai
semua la, kiranya masa cuti ni aku telah dilantik sebagai cleaner berdaulat kat rumah sendiri
hehehe...oleh kerana penat yang amat dahsyat maka aku pun merehatkan diri tanpa membuat dan menambah lagi laporan ku yang terbengkalai
kasihan sungguh !

oleh itu, sempena bulan kemerdekaan ini, marilah kita bersama-sama membina dan memupuk semangat dengan penuh semangatnya untuk menyiapkan laporan latihan amali industri aku...

yeaahhhhh...hidup laporan untuk grade...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

borak-borak

miss h